مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 03:252020-08-03پزشكي

رسانه ها، سنگرسازان بی سنگر در روزهای کرونایی


رییس خانه مطبوعات استان ایلام گفت: رسانه ها در این روزها سنگرسازان بی سنگر علوم پزشکی و دیگر مجموعه ها هستند، چون در حالی که از نظر اقتصادی در بدترین وضعیت ممکن قرار دارند اما از مشکلات مردم می گویند.

- ایسنا/ایلام رییس خانه مطبوعات استان ایلام گفت: رسانه ها در این روزها سنگرسازان بی سنگر علوم پزشکی و دیگر مجموعه ها هستند، چون در حالی که از نظر اقتصادی در بدترین وضعیت ممکن قرار دارند اما از مشکلات مردم می گویند.

سامی شهبازی در سی و دومین نشست ستاد استانی مبارزه با کرونا، که با حضور معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد، اظهار کرد: در ایام ششیوع کرونا مردمی بودن مسئولان بیش از هر زمان دیگری به چشم آمد، سرداران ارشد یک استان تب سنجی کردند ، دادستان در مرکز استان با مردم صحبت کرد ، استاندار و مجموعه جوان دانشگاه علوم پزشکی همه پای کار بودند.

وی گفت: به عنوان یک رسانه ای می گویم که ما چند مظلومیت تاریخی داریم، در دفاع مقدس در زمانی که 8 سال بیمارستان های ما زیر چادر بودند در استان های دیگر با دلارهای سه تومانی بیمارستان های بسیار خوب و استاندارد احداث کردند.

رییس خانه مطبوعات استان تصریح کرد: بعد از این بودجه ما را بر اساس سرانه جمعیتی تعریف کردند و با این پراکندگی با 430 کیلومتر مرز مشترک با عراق ما جمعیتی ند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها، سنگرسازان بی سنگر در روزهای کرونایی

رسانه ها، سنگرسازان بی سنگر در روزهای کرونایی