مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 03:352020-08-03سياسي

رحمت و غفران از دیدگاه حجت الاسلام رضاییان


عضو مجمع عالی حکمت اسلامی در برنامه «بدون توقف» که شب 12 مردادماه از شبکه سه سیما به روی آنتن رفت، با اشاره به اینکه همه ارتباط دارند و می توانند خدا را صدا کنند، - عضو مجمع عالی حکمت اسلامی در برنامه بدون توقف که شب 12 مردادماه از شبکه سه سیما به روی آنتن رفت، با اشاره به اینکه همه ارتباط دارند و می توانند خدا را صدا کنند، اما وصول به خدا با این ارتباط فرق دارد، یادآور شد: ارتباط نفسی با خدا به تعداد انفس و راه وصل تنها شریعت است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی برنامه بدون توقف، حجت الاسلام علی رضاییان حجت الاسلام در این برنامه تلویزیونی با اشاره به اینکه ارتباط نفسی با خدا به تعداد انفس است، تصریح کرد: اما راه وصول به خدا تنها الصراط یعنی شریعت است، چرا خدا باید بهترین مخلوقاتش را برای هدایت ما بفرستد.

حتی کافر حتی فرعون، می توانند با خدا ارتباط برقرار کنند.

در یک قضیه ای فرعون با حضرت موسی(ع) یک قراری گذاشتند یک عده کشاورز آمدند گفتند اگر امشب باران بیاید ما سمت موسی کریم هستیم اگر فردا بیاید می رویم سمت فرعون.

شب فرعون باران آمد حضرت موسی(ع) مناجات کرد که خدایا چرا این طور شد، خدا فرمود، موسی، فرعون کفشش را به گردن انداخت از ما طلب کرد این دفعه هم به مزاج ما بیا، من نخواستم ناامیدش کنم، پس ارتباط با خدا هیچ محدودیتی ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رحمت و غفران از دیدگاه حجت الاسلام رضاییان

رحمت و غفران از دیدگاه حجت الاسلام رضاییان