مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 03:552020-08-03ورزشي

دوچرخه سواری ایران اجازه حضور در قهرمانی جهان را ندارد!


اتحادیه جهانی دوچرخه سواری به دلیل شیوع ویروس کرونا فعلا به تعدادی از کشورها از جمله ایران اجازه حضور در مسابقات جاده قهرمانی جهان را نداده است.

- اتحادیه جهانی دوچرخه سواری به دلیل شیوع ویروس کرونا فعلا به تعدادی از کشورها از جمله ایران اجازه حضور در مسابقات جاده قهرمانی جهان را نداده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسابقات دوچرخه سواری جاده قهرمانی جهان 20 تا 27 سپتامبر 2020(30شهریور تا 6مهر ) در سوییس برگزار می شود.

فدراسیون ایران برای حضور در این رقابت ها در خواست دعوتنامه کرده بود اما در این میان به نظر می رسد شرایط برای حضور رکابزنان ایرانی فراهم نباشد چراکه با توجه به شیوع ویروس کرونا اتحادیه جهانی دوچرخه سواری اجازه حضور برخی از کشورها از جمله ایران را در این رقابتها صادر نکرده است.

از طرفی زمانی که این اجازه صادر شود، ایرانی ها باید برای گرفتن ویزای سوییس اقدام کنند که این مسئله هم زمان بر است و این در حالی است که تنها 48 روز تا آغاز رقابتها باقی مانده است.

خسرو قمری رییس فدراسیون دوچرخه سواری در این مورد به ایسنا گفت: ما درخواست دعوتنامه برای حضور در مسابقات داشتیم که میزبان هم به ما دعوتنامه داد اما اتحادیه جهانی دوچرخه سواری(UCI) به دلیل شیوع ویروس کرونا اعلام کرد تنها کشورهای اتحادیه اروپا و کشورهایی که از لحاظ شیوع ویروس ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوچرخه سواری ایران اجازه حضور در قهرمانی جهان را ندارد!

دوچرخه سواری ایران اجازه حضور در قهرمانی جهان را ندارد!