مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 04:302020-08-03سياسي

ضرورت تشکیل میز توسعه صادرات اصناف با هدف توسعه صادرات غیرنفتی در هرمزگان


رییس اتاق اصناف مرکز استان هرمزگان از ضرورت تشکیل میز توسعه صادرات اصناف مطابق با قانون 78 نظام صنفی در هرمزگان تأکید کرد.

- ایسنا/هرمزگان رییس اتاق اصناف مرکز استان هرمزگان از ضرورت تشکیل میز توسعه صادرات اصناف مطابق با قانون 78 نظام صنفی در هرمزگان تأکید کرد.

عبدالمجید جلالی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بسیاری از صنوف تولیدی و خدماتی استان، توانایی صادرات را دارند و بر این اساس، می توانند با صادرات هرچند کوچک خود، در شکل گیری آمار توسعه صادرات غیرنفتی، نقش داشته باشند.

نماینده هرمزگان در اتاق اصناف ایران با اشاره به ماده 78 قانون نظام صنفی و ضرورت تقویت صنوف تولیدی و خدماتی و توسعه صادرات غیرنفتی کشور، بیان کرد: این در حالی است که در طبقه بندی های قبلی سازمان توسعه تجارت ایران، صنوف دیده نشده بودند و اکنون با توجه به نیاز و پیگیری نمایندگان اتاق اصناف مبنی بر حمایت از صنوف و صادرات واحدهای صنفی، یکی از میزهای کالایی این سازمان در معاونت توسعه صادرات کالا و خدمات، به صنوف تولیدی و خدماتی اختصاص یافته است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت فرهنگ سازی، آموزش و ارتقای توانمندی های واحدهای تولیدی صنفی و بهره گیری از ظرفیت های فعال این حوزه در راستای توسعه صادرات غیرنفتی، میز توسعه صادرات اصناف به استان تفویض شود و با ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تشکیل میز توسعه صادرات اصناف با هدف توسعه صادرات غیرنفتی در هرمزگان

ضرورت تشکیل میز توسعه صادرات اصناف با هدف توسعه صادرات غیرنفتی در هرمزگان