مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 04:452020-08-03ورزشي

برد خانگی ایران جوان در دیداری جنجالی/ فرار بوشهری ها از منطقه خطر


تیم فوتبال ایران جوان بوشهر در هفته بیست و چهارم لیگ دسته دو کشور با یک گل از سد بعثت کرمانشاه گذشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، هفته بیست چهارم لیگ دسته دوم کشور و در گروه دوم این رقابت ها شب گذشته از ساعت 21 در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر با دیدار تیم های ایران جوان و بعثت کرمانشاه پیگیری شد.

در نیمه اول این دیدار علیرغم موقعیت های که نصیب دو تیم شد گلی رد و بدر نشد تا دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن بروند گرچه در این نیمه ایران جوان می توانست برنده بازی باشد ولی بی دقتی در زدن ضربات آخر این تیم را برای رسیدن به گل ناکام گذاشت.

در نیمه دوم شاگردان مهدی قنبری که نیاز مبرم به برد خانگی این دیدار داشتند بازی را هجومی آغاز کردند ولی اخراج دقیقه 60 حسن حاجب تمام نقشه های این تیم را نقش بر آب کرد.

ایران جوانی ها علیرغم اینکه ده نفره بازی را ادامه می دادند ولی نیمه نگاهی به دروازه حریف داشتند و عقب نشینی نکردند تا اینکه در دقیقه 85 به هدف خود رسیدند و نیما ظفریان با ضربه ای دقیق درون محوطه جریمه توپ را وارد دروازه بعثت کرمانشاه کرد.

پس ازاین گل ایران جوان در لاک دفاعی  فرورفت ولی اخراج دقیقه 90 بازیکن بعثت کار را برای بوشهری ها راحت تر کرد و درنهایت علیرغم اینکه نیمه دوم هشت دقیقه وقت اضافه داشت ولی این ایران جوان بود که موفق شد برت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برد خانگی ایران جوان در دیداری جنجالی/ فرار بوشهری ها از منطقه خطر

برد خانگی ایران جوان در دیداری جنجالی/ فرار بوشهری ها از منطقه خطر