مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 05:052020-08-03بين الملل

چهار وزیر اسراییلی قرنطینه شدند


چهار وزیر اسراییلی پس از ارتباط با وزیر امور قدس در کابینه اسراییل که تست کرونای وی مثبت اعلام شده بود تحت قرنطینه قرار گرفتند.

- چهار وزیر اسراییلی پس از ارتباط با وزیر امور قدس در کابینه اسراییل که تست کرونای وی مثبت اعلام شده بود تحت قرنطینه قرار گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه عبری زبان معاریو ، وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی، از چهار وزیر اسراییلی خواست تا پس از ارتباط و تماس با رافی پرتز، وزیر امور قدس در دولت اسراییل که روز شنبه اعلام کرد که به کرونا مبتلا شده است، تحت قرنطینه قرار بگیرند.

این روزنامه عبری زبان همچنین نوشت، این وزارتخانه از زییو الکین، وزیر آموزش عالی و منابع آبی، یعقوب اویتان، وزیر امور دینی، اورلی لوی، وزیر توسعه و نیز الی کوهن، وزیر اطلاعات دولت اسراییل خواست خود را قرنطینه کنند.

طبق نوشته روزنامه معاریو،آوی دیختر، اوسنات مارک از اعضای پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) و همچنین سه تن از مشاوران آنها نیز به همین دلیل در قرنطینه قرار دارند.

قرار است قرنطینه وزراء و نمایندگان اسراییلی تا نهم اوت ادامه یابد.

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی اعلام کرد،روز شنبه 625 تن به ویروس کرونا مبتلا شده اند و 9 تن نیز جان خود را به خاطر ابتلا به این ویروس از دست دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهار وزیر اسراییلی قرنطینه شدند

چهار وزیر اسراییلی قرنطینه شدند