مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 05:202020-08-03فرهنگي

دعوت افسانه بایگان برای تماشای یک فیلم / در آزادی یک زندانی سهیم شوید


افسانه بایگان از همه مخاطبان سینما دعوت کرد که با دیدن فیلم «یلدا» اثر متفاوت سینمای ایران در اقدام انسانی آزادی یک زندانی محکوم به قصاص سهیم شوند.

- دعوت افسانه بایگان برای تماشای یک فیلم /" در آزادی یک زندانی سهیم شوید" افسانه بایگان از همه مخاطبان سینما دعوت کرد که با دیدن فیلم یلدا اثر متفاوت سینمای ایران در اقدام انسانی آزادی یک زندانی محکوم به قصاص سهیم شوند.

   این بازیگر سینما و تلویزیون پس از تماشای فیلم سینمایی یلدا به کارگردانی مسعود بخشی و تهیه کنندگی علی مصفا در مراسم اکران ویژه، درباره این فیلم به ایسنا بیان کرد: یلدا به شدت سینماست.

این فیلم از نظر قصه، کارگردانی، بازی بازیگران و دیگر عوامل مجموعه ای کامل و منسجم است و تمامی عوامل به شکل درستی در این کار برای ساخت یک فیلمی که حرفی برای گفتن دارد، تلاش کردهاند.

وی افزود: مجموعه درستی به این شکل تاثیرگذار، کاملا می تواند دغدغه ای را که در جریان فیلم شاهد آن هستیم، به خوبی به نمایش بگذارد.

این بازیگر درباره قصه این فیلم که روایتگر دو مفهوم بخشش و قصاص است، عنوان کرد: روایت هایی از این دست که موضوعی حساس را نشان می دهند زوایای مختلفی دارند که باید به آن ها چه از زاویه بخشش و چه از زاویه حقی که برای قصاص وجود دارد، پرداخته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت افسانه بایگان برای تماشای یک فیلم / در آزادی یک زندانی سهیم شوید

دعوت افسانه بایگان برای تماشای یک فیلم / در آزادی یک زندانی سهیم شوید