مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 05:552020-08-03سياسي

آیا جانبازان زیر 25 درصد شامل پرداخت مطالبات می شوند؟


جانبازان زیر 25 درصد حدود 48 هزار نفر کمک معیشت بگیر هستند که آنها شامل معوقه نمی شوند اما معادل حداقل حقوق کارکنان دولت به آنها کمک معیشت می دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، محمود پاکدل معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص چگونگی پرداخت مطالبات معوق شده جامعه ایثارگران در گفت وگو با فارس، گفت: مطالبت دو دسته بودند، یک دسته مربوط به خانواده شهدا بود و یک دسته مربوط به جانبازان.

وی افزود: خانواده شهدا شامل کسانی می شد که از سال 92 ذخیره مرخصی دریافت نکردند که طبق ماده 53 قانون جامع، این پرداخت به عهده دستگاه محل خدمت شهید بود اما چون دستگاه پرداخت نکرده بود، در برنامه ششم این مسئولیت بر عهده بنیاد شهید گذاشته شد.

ما الان 35 درصد ذخیره مرخصی سال های 92 تا 95 را پرداخت کردیم.

هنوز 65 درصد دیگر از خانواده ها هم معوقات طلب دارند.

  پاکدل اظهار داشت: پاداش پایان خدمت را تا سال 94 داده بودیم، سالهای 94 تا 98 مانده بود که الان سالهای 95 تا 98 را پرداخت کردیم و مطالبات این سالها را صفر کردیم.

  وی ادامه داد: جانبازان هم صرفا مشمولین ماده 38 قانون جامع یعنی کسانی که بر اساس قانون در دوران دفاع مقدس مجروح و از کار افتاده شده بودند، که احکام مربوط به آنها توسط نیروهای مسلح صادر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا جانبازان زیر 25 درصد شامل پرداخت مطالبات می شوند؟

آیا جانبازان زیر 25 درصد شامل پرداخت مطالبات می شوند؟