مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 06:052020-08-03پزشكي

6 نکته کمتر گفته شده در مورد ویروس کرونا


عضو ستاد ملی مقابله با کرونا به بیان شش نکته خواندنی در مورد ویروس کرونا پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیزان، مینو محرز در خصوص تاثیر گروه خونی افراد در میزان و شدت ابتلا به بیماری کرونا گفت: مقالاتی در مورد نقش گروه‌های خونی در ابتلا به بیماری کرونا وجود دارد که در آن‌ها عنوان شده است که افرای که گروه خونی A دارند به نوع شدید‌تر بیماری کرونا مبتلا می‌شوند.

تاثیر قد و وزن افراد در میزان و شدت ابتلا به ویروس کووید19 وی در خصوص تاثیر قد و وزن افراد در میزان و شدت ابتلا به ویروس کووید19 بیان کرد: در این مورد که قد چه تاثیری در میزان و شدت گرفتاری افراد به بیماری کرونا را دارد، تا کنون چیزی نشنیده ام، اما وزن افراد تاثیر بسزایی بر شدت این بیماری می گذارد.

این متخصص بیماری‌های عفونی ادامه داد: چاقی یکی از عوامل بروز مرگ و میر در مبتلایان به کووید 19 است و افرادی وزن حدود 130 یا 140 کیلو دارند باید خیلی مراقب کرونا باشند، چرا که این بیماری برای آن‌ها بسیار خطرناک است.

زمان زنده ماندن ویروس کووید19روی سطوح در فصل تابستان عضو ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص زمان زنده ماندن ویروس کووید19 در فصل تابستان اظهار کرد: مدت زمان زنده ماندن این ویروس روی سطوح در فصل تابستان کاهش پیدا کرده است و کووید19 زیر نور آفتاب در عرض چند دقیقه نابود می‌شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 نکته کمتر گفته شده در مورد ویروس کرونا

6 نکته کمتر گفته شده در مورد ویروس کرونا