مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 06:052020-08-03اقتصادي

وام 10 میلیون تومانی به بازنشستگان نیروهای مسلح پرداخت می شود


رییس سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح از پرداخت وام 10 میلیون تومانی به بازنشستگان نیروهای مسلح در سال «جهش تولید» خبر داد.

- رییس سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح از پرداخت وام 10 میلیون تومانی به بازنشستگان نیروهای مسلح در سال جهش تولید خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار محمدرضا گودرزی رییس سازمان بازنشستگان نیروهای مسلح شرایط اعطای تسهیلات جدید به بازنشستگان نیروهای مسلح را اعلام کرد و گفت: در راستای سیاست ارتقای خدمات خرسندساز سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح و مقارن با دهه ولایت، اجرای طرح پرداخت وام تا سقف 10 میلیون تومان آغاز می شود.

وی با تأکید بر بهبود معیشت و ارتقای شأن و منزلت بازنشستگان معزز نیروهای مسلح، اظهار داشت: سازمان در سال 1399 اختصاص و واگذاری هزار میلیارد تومان وام به مشترکین تحت پوشش خود را پیش بینی کرده است.

رییس سازمان بازنشستگان نیروهای مسلح با بیان اینکه این وام به صورت غیرحضوری پرداخت خواهد شد، افزود: وام مذکور برای 100 هزار نفر از بازنشستگانی است که تاکنون از تسهیلات سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح برخوردار نشده اند و در طول سال جاری پرداخت خواهد شد.

سردار گودرزی با اشاره به اینکه مبلغ این وام نسبت به سال گذشته دو برابر شده است، خاطرنشان کرد: مبلغ این وام 10 میلیون تومان است که از طریق سازمان بازنش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وام 10 میلیون تومانی به بازنشستگان نیروهای مسلح پرداخت می شود

وام 10 میلیون تومانی به بازنشستگان نیروهای مسلح پرداخت می شود