مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 06:102020-08-03اجتماعي

سریال دنباله دار پیاده در اراک، این قسمت خیابان امیرکبیر


موضوع پیاده راه در اراک قصه درازی دارد، چندسالی می شود که به دلیل قرار داشتن اراک در لیست کلانشهرهای مبتلا به آلودگی هوا، موضوع ایجاد پیاده راه دائما مورد تاکید قرار می گیرد، - سریال دنباله دار پیاده در اراک، این قسمت خیابان "امیرکبیر" ایسنا/مرکزی موضوع پیاده راه در اراک قصه درازی دارد، چندسالی می شود که به دلیل قرار داشتن اراک در لیست کلانشهرهای مبتلا به آلودگی هوا، موضوع ایجاد پیاده راه دائما مورد تاکید قرار می گیرد، اما هیچ گاه سرانجامی نداشته است.

موضوع پیاده راه در اراک قصه درازی دارد، چندسالی می شود که به دلیل قرار داشتن اراک در لیست کلانشهرهای مبتلا به آلودگی هوا، موضوع ایجاد پیاده راه دائما مورد تاکید قرار می گیرد، اما هیچ گاه سرانجامی نداشته است.

برای نمونه 17 اردیبهشت 96 علی بیات مدیر شهرسازی و معماری اداره راه و شهرسازی استان مرکزی خبر از اجرای طرح پیاده راه در محدوده مرکزی شهر اراک داد.

وی یکی از طرح های ارزشمند و راهبردی شهری اراک که در آخرین جلسات کمیسیون ماده پنج استان به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی به تصویب رسید را طرح احداث پیاده راه در محدوده مرکزی این شهر دانسته و گفته بود که قطعا با توجه به امتیازاتی که اینکار می تواند در زمینه ترافیکی، مبلمان شهری، فرهنگی، اجتماعی و گردش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سریال دنباله دار پیاده در اراک، این قسمت خیابان امیرکبیر

سریال دنباله دار پیاده در اراک، این قسمت خیابان امیرکبیر