مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 06:202020-08-03ورزشي

رفتار فدراسیون غرض ورزانه است / از حق ورزشکاران خوزستانی نمی گذرم


رییس هیات دو و میدانی خوزستان با اشاره به دعوت نشدن ورزشکاران خوزستانی به رقابت های جایزه بزرگ ایران از سوی فدراسیون، گفت: من به هیچ نحوی از حق دوندگان خوزستانی نمی گذرم و کوتاه نمی آیم و از وزارت ورزش می خواهم به این قضیه ورود و تبعیض ها را بررسی کند.

- رییس هیات پس از دعوت نشدن دو و میدانی کاران استان به مسابقات جایزه بزرگ: رفتار فدراسیون غرض ورزانه است / از حق ورزشکاران خوزستانی نمی گذرم ایسنا/خوزستان رییس هیات دو و میدانی خوزستان با اشاره به دعوت نشدن ورزشکاران خوزستانی به رقابت های جایزه بزرگ ایران از سوی فدراسیون، گفت: من به هیچ نحوی از حق دوندگان خوزستانی نمی گذرم و کوتاه نمی آیم و از وزارت ورزش می خواهم به این قضیه ورود و تبعیض ها را بررسی کند.

غلامرضا خنفری در گفت وگو با ایسنا در خصوص دعوت نشدن ورزشکاران خوزستانی به مسابقات جایزه بزرگ کشور، اظهار کرد: متاسفانه سرپرست فدراسیون که پنج ماه است این سمت را بر عهده گرفته، هیچ دعوتی از ورزشکاران خوزستان برای حضور در این رقابت ها نداشته است.

او کارهایی انجام می دهد که از یک فرد ورزشی بعید است و تعجب می کنم که چرا به این صورت عمل می کند.

وی بیان کرد: زمانی که رییس هیات شدم، دو و میدانی خوزستان را بدون تجهیزات و امکانات لازم در اختیار گرفتم اما با تلاشی که داشتیم، تجهیزاتی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفتار فدراسیون غرض ورزانه است / از حق ورزشکاران خوزستانی نمی گذرم

رفتار فدراسیون غرض ورزانه است / از حق ورزشکاران خوزستانی نمی گذرم