مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 06:252020-08-03سياسي

تلاش برای نجات زندگی200 زوج در آستانه جدایی با دوباره زندگی


معاونت فرهنگی کمیته امداد استان سمنان از اجرای طرح دوباره زندگی برای 200 خانوار تحت حمایت خبر داد و گفت: این طرح باهدف پیشگیری از طلاق و متارکه خانواده های در آستانه جدایی و آشتی و سازش بین زوجین اجرا می شود.

- تلاش برای نجات زندگی200 زوج در آستانه جدایی با " دوباره زندگی" ایسنا/سمنان معاونت فرهنگی کمیته امداد استان سمنان از اجرای طرح دوباره زندگی برای 200 خانوار تحت حمایت خبر داد و گفت: این طرح باهدف پیشگیری از طلاق و متارکه خانواده های در آستانه جدایی و آشتی و سازش بین زوجین اجرا می شود.

محمدابراهیم یوسفیان، معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان سمنان 13 مردادماه از اجرای طرح دوباره زندگی به مناسبت ایام دهه ولایت و باهدف جلوگیری از متارکه خانواده های در آستانه جدایی خبر داد و تصریح کرد: این طرح یکی از برنامه های راهبردی موردتوجه معاونت فرهنگی است .

وی خاطرنشان کرد: ما با شناسایی خانواده های در معرض آسیب و سپس بررسی علل ناسازگاری بین زوجه به دنبال رفع تعارض بین آنان و تشویق صحیح به سازش و آشتی و تشکیل دوباره کانون گرم خانواده هستیم.

یوسفیان تصریح کرد: این راهبرد می تواند نقش بسزایی در توانمندسازی خانواده ها و تأثیر مطلوبی در پیشگیری از طلاق و کنترل آسیب های اجتماعی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای نجات زندگی200 زوج در آستانه جدایی با دوباره زندگی

تلاش برای نجات زندگی200 زوج در آستانه جدایی با دوباره زندگی