مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 06:352020-08-03سياسي

تفکر و تجربه جهاد دانشگاهی، راهگشای خروج از وضعیت فعلی کشور است


جهاد دانشگاهی به همراهی و حمایت دستگاه های مختلف نیاز دارد تا توانمندی های این نهاد به منصه ظهور گذاشته شود و گرهی از مشکلات کشور باز شود.

- ایسنا/اصفهان رییس دانشگاه اصفهان گفت: جهاد دانشگاهی به همراهی و حمایت دستگاه های مختلف نیاز دارد تا توانمندی های این نهاد به منصه ظهور گذاشته شود و گرهی از مشکلات کشور باز شود.

هوشنگ طالبی در گفت وگو با ایسنا در خصوص 16 مرداد- سالروز تأسیس جهاد دانشگاهی و خدمات این نهاد انقلابی، اظهار کرد: اساس پیدایش جهاد دانشگاهی ایجاد حرکتی چابک، مبتنی بر دانش و ظرفیت های داخلی، استفاده از ظرفیت های دانشگاهی و علمی برای حل مشکلات و معضلات کشور بود و این نهاد با این پشتوانه فکری شکل گرفت و طی 40 سال گذشته مشغول ارائه خدمت است.

وی افزود: اکنون که کشور با تحریم های ناعادلانه آمریکا مواجه است، فرصتی برای بازتعریف اقتصاد کشور بدون نفت ایجاد شده و تفکر و تجربه جهاد دانشگاهی راهکاری گره گشا برای برون رفت از وضعیت فعلی است.

به گفته رییس دانشگاه اصفهان، استفاده از ظرفیت علمی و توانمندی های این نهاد در وضعیت فعلی بسیار کمک کننده است و اکنون باید از راه پیموده جهاد دانشگاهی استفاده کنیم.

طالبی تاکید کرد: جهاد دانشگاهی از ابتدای تشکیل تا به امروز در هر زمان و هر موقعیتی، از او خواسته شده پای کار بایستد و کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفکر و تجربه جهاد دانشگاهی، راهگشای خروج از وضعیت فعلی کشور است

تفکر و تجربه جهاد دانشگاهی، راهگشای خروج از وضعیت فعلی کشور است