مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 06:552020-08-03اقتصادي

اجرای 660 بازدید نظارتی از مراکز اقامتی و بین راهی استان مرکزی


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی از اجرای 660 مورد نظارت از مراکز اقامتی و بین راهی این استان در سال جاری خبر داد.

-   سید حسن حسینی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: طی بازدید تیم نظارتی اداره کلمیراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی که از تاسیسات گردشگری شهرستان ساوه  انجام شد، پیرو  مصوبه ستاد مقابله با کرونا و دستور فرمانداری و پلیس اداره اماکن عمومی این تاسیسات خدمات رسان پذیرایی شامل سفره خانه ها، مجتمع های گردشگری تعطیل بوده و مراکز اقامتی نیز با حداقل نیرو مشغول به فعالیت بودند.

  وی افزود: در طول این بازدید از آژانس های خدمات مسافرتی شهرستان ساوه بازدید و هیچ گونه تذکر و اخطاری در بازدید از  هتل ها و تاسیسات گردشگری  این شهرستان صادر نشد.

  وی خاطرنشان کرد: همچنین تیم بازرسی و ناظرین اداره کل در طول این هفته بازدید و سرکشی از محورهای مواصلاتی شهرستان زرندیه انجام و در این بازدید دستور پلمب یک واحد پذیرایی بین راهی صادر و 20 کیلوگرم مواد غذایی و بهداشتی معدوم شد.

حسینی افزود: در بازدید بازرسین واحد نظارت معاونت گردشگری از تاسیسات گردشگری از محور شهرستان خمین، در هفته جاری به یک واحد تذکر کتبی با درج در پرونده صادر و  یک واحد خانه مسافر به علت عدم رعایت مسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 660 بازدید نظارتی از مراکز اقامتی و بین راهی استان مرکزی

اجرای 660 بازدید نظارتی از مراکز اقامتی و بین راهی استان مرکزی