مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 07:202020-08-03سياسي

شناسایی 21 گروه فعال غیرمجاز گردشگری در فضای مجازی گیلان


با هماهنگی های به عمل آمده با فرماندهی نیروی انتظامی استان گیلان پس از شناسایی افراد و گروه های غیرمجاز گردشگری از فعالیت 21 گروه که بدون هیچ گونه مجوزی مبادرت به تبلیغ و اجرای تورهای غیرمجاز می کردند در فضای مجازی جلوگیری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، روزبه آلیانی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به رصد مداوم فضای مجازی و استناد به شکایات دریافتی از کاربران این شبکه ها اظهار کرد: در ماه های پر گردشگر در گیلان، فعالیت های غیرمجاز در فضای مجازی، شبکه ها و اپلیکیشن اطلاع رسانی اوج می گیرد و در همین راستا با پیگیری فعالیت های این افراد که مبادرت به تبلیغ تورهای گردشگری بدون مجوز و تشکیل گروه های گردشگری غیرمجاز کرده بودند، برخورد شد.

  وی با بیان اینکه طی هماهنگی های به عمل آمده با فرماندهی نیروی انتظامی استان پس از شناسایی این افراد و گروه ها از فعالیت 21 گروه که بدون هیچ گونه مجوزی مبادرت به تبلیغ و اجرای تورهای غیرمجاز می کردند در فضای مجازی جلوگیری شد، گفت: این گروه ها با فریب مردم و اخذ هزینه هایی آنان را دعوت به شرکت در تجمعات نامتعارف و هنجارشکنانه می کردند.

رییس دفتر بررسی و همکاری های اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان با بیان این که بسیاری از این شبکه ها و صفحات مجازی برای تبلیغات برنامه های گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 21 گروه فعال غیرمجاز گردشگری در فضای مجازی گیلان

شناسایی 21 گروه فعال غیرمجاز گردشگری در فضای مجازی گیلان