مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 07:202020-08-03بين الملل

استعفای مقام عراقی در اعتراض به رفتار غیراخلاقی پلیس با نوجوان تظاهرکننده


فرماندار شهرستان الغراف در استان ذی قار در اعتراض به برخورد غیراخلاقی نیروهای پلیس با یک تظاهرکننده عراقی اعلام کرد که از سمت خود استعفا می دهد.

- فرماندار شهرستان الغراف در استان ذی قار در اعتراض به برخورد غیراخلاقی نیروهای پلیس با یک تظاهرکننده عراقی اعلام کرد که از سمت خود استعفا می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سومریه نیوز حسن الخفاجی، فرماندار شهرستان الغراف واقع در استان ذی قار با صدور بیانیه ای اعلام کرد، اگر قانون به این شیوه وحشیانه، مغایر با شرع، اخلاق و انسانیت در حق نوجوانی یتیم و بی دفاع و هر چند گناه کار و خاطی اجرا شود در مرام من نیست که بپذیرم بخشی از چنین سیستم وحشیانه و نادری در تعامل با مردم باشم.

الخفاجی در ادامه افزود: من مخالفت خود را با این گونه اقدامات شرم آور و نا به هنجار اعلام می کنم و در مقابل تمامی میدان های عراق خطاب به تظاهرکنندگان صلح جو و اولین آن میدان الحبوبی و تظاهرکنندگان شهرهای الغراف و الشرفا اعلام کردم که از ماموریت خود به عنوان فرماندار شهرستان الغراف استعفا می دهم و استعفای رسمی خود را پس از پایان تعطیلات عید سعید قربان به استاندار ذی قار ارائه خواهم داد و با این کار خود می گویم که من همراه و حامی خواسته های تظاهرکنندگان صلح جو بوده، هستم و خواهم ماند و به اصول و خواسته های آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعفای مقام عراقی در اعتراض به رفتار غیراخلاقی پلیس با نوجوان تظاهرکننده

استعفای مقام عراقی در اعتراض به رفتار غیراخلاقی پلیس با نوجوان تظاهرکننده