مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 08:252020-08-03اقتصادي

تفاوت شیوه دفن اموات کرونایی نباید به معنای بی احترامی تلقی شود


معاون خدمات شهری شهرداری یزد با بیان این که جانمایی محل دفن اموات کرونایی در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می شود گفت: تفاوت شیوه دفن اموات کرونایی نباید به معنای بی احترامی و تضییع اموات مومنین تلقی شود.

- ایسنا/یزد معاون خدمات شهری شهرداری یزد با بیان این که جانمایی محل دفن اموات کرونایی در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می شود گفت: تفاوت شیوه دفن اموات کرونایی نباید به معنای بی احترامی و تضییع اموات مومنین تلقی شود.

حسین صالحیان با تاکید بر تسریع در ساماندهی اطراف قبور قطعات اموات کرونایی در خلدبرین یزد، اظهار کرد: هر چند که بدلیل رعایت پروتکل های ابلاغی از سوی ستاد مقابله با کرونا به ناچار باید محل و نحوه دفن اموات کرونایی متفاوت باشد اما این تفاوت نباید بر ذهنیت همشهریان به معنی بی احترامی و تضییع ابدان مؤمنین تلقی شود.

وی با بیان این که ساماندهی و آماده سازی فضای اطراف قبور اموات کرونایی باید از قبل انجام شود، افزود: این مهم مستلزم برنامه ریزی دقیق و جانمایی متمرکز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری یزد، علی سلمانی معاون امور زیر بنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد نیز ضمن اعلام آمادگی برای کمک در تسریع ساماندهی و آماده سازی مکان های در نظر گرفته شده برای ساخت قبور اموات کرونایی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاوت شیوه دفن اموات کرونایی نباید به معنای بی احترامی تلقی شود

تفاوت شیوه دفن اموات کرونایی نباید به معنای بی احترامی تلقی شود