مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 09:052020-08-03اقتصادي

پهنه های معدنی تحول بزرگی در رونق اقتصادی استان ایجاد خواهد نمود


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: با پایان مطالعات سه محدوده پهنه معدنی استان اردبیل حول بزرگی در توسعه و رونق اقتصادی استان ایجاد خواهد نمود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، رامین صادقی ظهر امروز در نشست با اعضای شرکت ایمدرو و مجری طرح مطالعه و اکتشاف پهنه معدنی قزل اوزن خلخال اظهار کرد: با پایان مطالعات سه محدوده پهنه معدنی این استان در مناطق گردنه صلوات، قوتورسویی و ناتور تحول بزرگی در توسعه رونق اقتصادی منطقه در بحث معادن ایجاد خواهد شد.

وی افزود: همچنین استفاده از ظرفیت پهنه معدنی قزل اوزن خلخال زمینه توسعه اقتصادی و حل مشکل بخشی از بیکاری مردم این شهرستان را میسر خواهد نمود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: مطالعات و اکتشاف پهنه معدنی قزل اوزن خلخال از 2 سال پیش توسط این شرکت در پنج محدوده از جمله روستاهای کمر، مندجین، نمهیل، شمس آباد و کزج در حاشیه این رودخانه آغاز شده و موفقیت هایی در دستیابی به رگه های پلی متال و طلا در گمانه زنی ها و حفاری های این پهنه بدست آمده است.

صادقی گفت: مطالعه و اکتشاف پهنه معدنی قزل اوزن با توجه به شرایط توپوگرافی منطقه، همجواری با استان آذربایجان شرقی و برخی موانع ایجاد شده از طریق محیط زیست، منابع طبیعی و معارض شخصی برای شرکت ایمدرو و مجری طر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پهنه های معدنی تحول بزرگی در رونق اقتصادی استان ایجاد خواهد نمود

پهنه های معدنی تحول بزرگی در رونق اقتصادی استان ایجاد خواهد نمود