مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 09:302020-08-03ورزشي

تصمیم گیری برای برگزاری لیگ برتر کشتی ایران


رییس سازمان لیگ فدراسیون کشتی کشور با اشاره به اینکه جلسه سازمان لیگ کشور فردا برگزار می شود، گفت: در خصوص نحوه و زمان برگزاری لیگ تصمیم قطعی را خواهیم گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالمهدی نصیرزاده ظهر امروز در حاشیه عقد قرارداد اعضای تیم های خوزستانی برای حضور در لیگ برتر کشتی فرنگی کشور، با بیان اینکه نمی توانم زمان آغاز رقابت ها را اعلام کنم، در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی در اهواز اظهار کرد: با توجه به برگزاری مسابقات در کشور آمریکا و بازگشایی کشتی در کشور آلمان ما هم به برگزاری لیگ بسیار امیدوار هستیم چرا که ادامه تعطیلی ها لطمه های جبران ناپذیری را به کشتی کشور خواهد زد.

وی با اشاره به اینکه بیستمین دوره مسابقات لیگ برتر کشتی باشگاه های کشور آغاز می شود، گفت: در مورد اینکه مسابقات به صورت مجتمع یا به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد، فردا تصمیم گیری می شود و ما علاقه مند هستیم که لیگ به صورت رفت و برگشت برگزار شود اما اگر کرونا این اجازه را به ما ندهد، مسابقات را به صورت متمرکز برگزار می کنیم.

رییس سازمان لیگ فدراسیون کشتی کشور با بیان اینکه خوزستان یکی از قطب های اصلی کشتی فرنگی کشور محسوب می شود، تصریح کرد: برای فصل جدید لیگ برتر کشتی فرنگی کشور نیز همچون سال گذشته سه تیم از خوزستان در این رقابت ها حضور خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم گیری برای برگزاری لیگ برتر کشتی ایران

تصمیم گیری برای برگزاری لیگ برتر کشتی ایران