مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 11:102020-08-03سياسي

فارس: تغییر روسای سازمان هواپیمایی و هما کلید خورد


بر اساس گفته‌های منابعی در وزارت راه و شهرسازی تغییر رییس سازمان هواپیمایی کشوری کلید خورده است و به احتمال زیاد تورج دهقانی زنگنه مدیرعامل فعلی هما جانشین عابدزاده در سازمان هواپیمایی کشوری خواهد شد.

یک منبع آگاه در گفت و گو با فارس اظهار داشت: برای تغییر رییس سازمان هواپیمایی و مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، احکام برای ابلاغ توسط هیئت‌ وزیران،‌ ارسال شده ‌است.

وی بیان کرد: در این راستا به احتمال بسیار زیاد تورج دهقان زنگنه مدیرعامل فعلی ایران ایر به جای علی عابدزاده به ریاست سازمان هواپیمایی کشوری منصوب می شود.

وی افزود: از سوی دیگر علیرضا برخور، جانشین اسبق نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، که خلبانی زبردست است، سرپرست شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.

پس از وقع سانحه هواپیمای ATR مسیر تهران-یاسوج متعلق به شرکت هواپیمایی آسمان در روز یک‌شنبه 29 بهمن 1396 ‌عوامل مختلف و متناقضی درباره علت وقوع این حادثه عنوان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، پیش از این نیز به دنبال تشکیل دادگاه سانحه ATR یاسوج و قرار اتهام و کیفرخواست در شعبه 13 دادسرای ویژه جرائم کارکنان دولت درباره این سانحه، یک مقام ارشد وزارت راه و شهرسازی به فارس گفته بود که در حال بررسی موضوع تغییر رییس سازمان هواپیمایی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس: تغییر روسای سازمان هواپیمایی و هما کلید خورد

فارس: تغییر روسای سازمان هواپیمایی و هما کلید خورد