مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 11:302020-08-03سياسي

ایران اسلامی قادر است نیروی دریایی مقتدر در مقیاس جهانی داشته باشد


معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش گفت: اینکه جمهوری اسلامی عنوان می کند امنیت منطقه را تامین می کند قادر است نیروی دریایی مقتدر در مقیاس جهانی داشته باشد و حتی ملت ها و دولت های منطقه را در تامین امنیت همراه خود کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سیرجان، امیر دریادار حمزه علی کاویانی امروز در جمع ناویان و افسران مرکز آموزش شهدای نیروی دریایی سیرجان اظهار داشت: حاکمان آمریکا خودشان هم می دانند حضورشان در منطقه بی معنا و بدون اثر است.

معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش عنوان کرد:  اگر بخواهد امنیتی هم در منطقه و دریاها باشد کشورهای منطقه و ملت ها توان تامین امنیت را دارند لذا سردمداران آمریکا خوب می دانند هم حضور و هم منافعشان در منطقه نامشروع و غیرقانونی است و تاکنون هم این حضور نامشروع و بمباران های کور موجب کشتار مردم بی دفاع و ناامنی در منطقه شده است.

  وی افزود: اینکه جمهوری اسلامی عنوان می کند امنیت منطقه را تامین می کند قادر است نیروی دریایی مقتدر در مقیاس جهانی داشته باشد و حتی ملت ها و دولت های منطقه را در تامین امنیت همراه خود کند لذا دشمنان ما به دنبال منافع نامشروع خود هستند و ما در رسیدن به منافع مشروع خود خواهیم بود و طی 40 سال گذشته این توانمندی را کسب کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران اسلامی قادر است نیروی دریایی مقتدر در مقیاس جهانی داشته باشد

ایران اسلامی قادر است نیروی دریایی مقتدر در مقیاس جهانی داشته باشد