مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 11:552020-08-03حوادث

دستگیری عاملان تخریب خودرو های شهروندان یزدی در کمتر از 12 ساعت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد به نقل از سایت پلیس، سردار عباسعلی بهدانی فرد در تشریح جزییات این خبر گفت: با توجه به شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر تخریب شیشه های خودرو پارک شده در کنار خیابان و با توجه به حساسیت موضوع بررسی علل و عوامل این تخریب و دستگیری عاملان آن در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سردار بهدانی فرد افزود: با تحقیقات ماموران پلیس محرز شد، 4 نفر با 2 دستگاه موتورسیکلت با پوشاندن سر و صورت خود در نیمه های شب شیشه های تعداد زیادی از خودروهای شهروندان را که در محلات نواب صفوی ، حسن آباد ، اکرمیه ، شیخداد و .

کنار کوچه و خیابان پارک بوده تخریب کرده اند.

فرمانده انتظامی استان یزد ضمن اشاره به کار اطلاعاتی گسترده پلیس خاطرنشان کرد: ماموران پلیس شهرستان یزد با بازنگری محل های تخریب و همچنین کار لحظه به لحظه اطلاعاتی و میدانی، موفق شدند متهمان را شناسایی و شب گذشته در کمتر از 12 ساعت پس از وقوع این حادثه، هر 4 نفر از عاملان تخریب را در مخفیگاهشان در یک منزل مسکونی در شهر یزد دستگیر کنند.

بهدانی فرد ادامه داد: مجرمان دستگیر شده که از اراذل و اوباش هستند در بازجویی های پلیس به تخریب شیشه های بیش از 40 دستگاه از خودروهای شهروندان اعتراف کردند و با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عاملان تخریب خودرو های شهروندان یزدی در کمتر از 12 ساعت

دستگیری عاملان تخریب خودرو های شهروندان یزدی در کمتر از 12 ساعت