مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 12:152020-08-03پزشكي

شیوع بیماری های دستگاه ادراری در زنان


عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، بیماری‌های کلیوی و مجاری ادرار را در کشور شایع خواند و گفت: کلینیک‌های مرتبط با این بیماری‌ها در بیمارستان شهید لبافی نژاد خدمات جدیدی به منظور پیشگیری، تشخیص و درمان ارائه می‌دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر عباس بصیری فوق تخصص نفرولوژی با اشاره به نقش موثر بیمارستان شهید دکتر لبافی نژاد در ارائه خدمات درمانی، آموزشی و پژوهشی در کشور، عنوان کرد: در کلینیک روزانه اورولوژی، مربوط به جراحی بیماری‌های کلیوی و مجاری ادرار و بخش نفرولوژی، مربوط به بیماریهای داخلی کلیه و مجاری ادرار این بیمارستان روزانه بالغ بر 100 بیمار توسط پزشکان ویزیت میشوند.

وی ادامه داد: در کلینیک پیشگیری از سنگ‌های دستگاه ادراری نیز که یکی از شایعترین بیماریها در کشور و منطقه است، برای بیماران مبتلا، بعد از اعمال جراحی با انجام آزمایشات مختلف بر روی سنگهای خارج شده، اقدامات مشاوره ای و پیشگیرانه صورت می گیرد.

بصیری با اشاره به شیوع بیماریهای دستگاه ادراری در بانوان، عنوان کرد: برخی از بیماریهای مجاری ادرار در زنان نسبت به مردان تفاوت دارد و به علت مسائل فرهنگی و اجتماعی حاکم در جامعه، تاکنون مغفول واقع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوع بیماری های دستگاه ادراری در زنان

شیوع بیماری های دستگاه ادراری در زنان