مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 12:202020-08-03سياسي

سرپرست معاونت سلامت، اصلاح و تربیت سازمان زندان ها از بازداشتگاه اوین بازدید کرد


سرپرست معاونت سلامت، اصلاح و تربیت سازمان زندان های کشور در بازدید از بازداشتگاه اوین بر توسعه و تعمیق کار فرهنگی پیرامون اصلاح و تربیت زندانیان تأکید کرد.

- سرپرست معاونت سلامت، اصلاح و تربیت سازمان زندان های کشور در بازدید از بازداشتگاه اوین بر توسعه و تعمیق کار فرهنگی پیرامون اصلاح و تربیت زندانیان تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این بازدید که مدیرکل زندان های استان تهران و مدیر بازداشتگاه اوین نیز حضور داشتند، سید عباس جوهری سرپرست معاونت سلامت، اصلاح و تربیت سازمان زندان های کشور، بسترسازی مناسب اصلاحی و فرهنگی درنظام زندانبانی را یک اولویت مهم دانست و گفت: کار در زندان کار سخت و طاقت فرساست، لیکن با وجود همه سختی ها با توکل بر خدا، ان شاءالله بتوانیم پرستاران خوبی باشیم و در تحقق فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر آموزشگاه نیکی بودن زندان سهمی داشته باشیم.

وی با تقدیر از تلاش های صورت گرفته در زمینه ایجاد زمینه های مناسب تربیتی گفت: هدف اساسی در نظام زندانبانی اسلامی، ایجاد بستر مناسب اصلاحی و تربیتی و فراهم کرون زمینه بازگشت مفید و موثر مددجویان به جامعه است.

جوهری در ادامه بر توسعه و تعمیق کار فرهنگی پیرامون اصلاح و تربیت زندانیان تأکید کرده، اظهار داشت: از آنجا که مجازات زندان به عنوان یک محدودیت اجتماعی تلقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست معاونت سلامت، اصلاح و تربیت سازمان زندان ها از بازداشتگاه اوین بازدید کرد

سرپرست معاونت سلامت، اصلاح و تربیت سازمان زندان ها از بازداشتگاه اوین بازدید کرد