مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 13:252020-08-03اقتصادي

مراکز درمانی بهای خدمات جمع آوری پسماند پزشکی را پرداخت نمی‎ کنند


مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: متاسفانه شاهد عدم قبول مسئولیت قانونی پسماند پزشکی توسط تولیدکننده و عدم پرداخت بهای خدمات انجام این فعالیت به شهرداری هستیم.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: متاسفانه شاهد عدم قبول مسئولیت قانونی پسماند پزشکی توسط تولیدکننده و عدم پرداخت بهای خدمات انجام این فعالیت به شهرداری هستیم.

ابوالفضل کریمیان امروز در یکصدمین جلسه علنی شورای شهر مشهد که در تالار شهر برگزار شد، اظهار کرد: بودجه سازمان ما از 93 میلیارد تومان در سال 96 به 202 میلیارد تومان در سال 98 افزایش پیدا کرده و بودجه عمرانی نیز در مدت زمان مشابه از 15 به 48 میلیاردتومان رسیده است.

وی عنوان کرد: فعالیت های سازمان در چند حوزه تعریف شده که از جمله آن می توان به تفکیک زباله از مبدا، خاک و ضایعات ساختمانی، ماشین آلات، پردازش و صنایع تبدیلی پسماند و دفع و دفن بهداشتی پسماند و آموزش اشاره کرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد ادامه داد: در 3 ماهه اول سال 99 روزانه 225 تن زباله خشک از طریق روش های مختلف جمع آوری و به منظور ساماندهی و کنترل جمع آوری، حمل خاک و نخاله های تولیدی در سطح شهر، اداره ساماندهی ضایعات ساختمانی در مجموعه سازمان مدیریت پسماند ایجاد شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز درمانی بهای خدمات جمع آوری پسماند پزشکی را پرداخت نمی‎ کنند

مراکز درمانی بهای خدمات جمع آوری پسماند پزشکی را پرداخت نمی‎ کنند