مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 00:102020-08-03اقتصادي

نباید چینی ها را بدون جایگزین از دست می دادیم/ 20 میلیارد دلار عدم نفع به کشور


مدیرعامل اسبق شرکت متن می گوید ما چینی ها را به هر بهانه ای در آزادگان جنوبی نباید از دست می دادیم و لازم بود برنامه ای بهتر و سریع تر برای توسعه میدان مهم آزادگان جنوبی اجرا می کردیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازطی روزهای اخیر از نظرتان گذشت که طی آن قراردادهای میادین غرب کارون شامل یادآوران، یاران، آزادگان شمالی و جنوبی توسط وی امضا شده بود وهمچنین ابعاد مختلف میادین نفتی غرب کارون را مورد بحث و گفتگو قرار دادیم.

اینک بخش پایانی مصاحبه از نظر گرامی تان می گذرد: خبرنگار مهر : اشاره کردید که در توسعه میدان نفتی آزادگان جنوبی با کندی هایی رو به رو بودیم؛ چرا آزادگان جنوبی با چنین تأخیری مواجه شد؟ سعدونی: چون در بخش حقوقی و فنی حساسیت ها بالا بود و از سوی دیگر، فضای تحریم ها روی آزادگان جنوبی متمرکز شده بود.

به عقیده من اگر با سرعت و شکیبایی بیشتری مذاکرات را با چینی ها پیش می بردند و اگر می ماندند، کار تمام می شد چون پروژه دست شان بود و نمی توانستند کار را جلو نبرند؛ بهانه ای هم نبود ولی آنها یک بحثی با ما داشتند که کمی جریان را کند کرد.

این بحث چینی ها با ما بر سر زمان و جزییات قرارداد بود؟ بله؛ ما می گفتیم که باید طبق زمانی که با ژاپنی ها توافق داشتیم، پروژه را 52 ماهه تمام کنند ولی آنها تاکید داشتند که 52 ماهه امکانپذیر نیست از این جهت که در هر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید چینی ها را بدون جایگزین از دست می دادیم/ 20 میلیارد دلار عدم نفع به کشور

نباید چینی ها را بدون جایگزین از دست می دادیم/ 20 میلیارد دلار عدم نفع به کشور