مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 02:402020-08-03اقتصادي

147 هزار تن نهاده دامی در استان قزوین توزیع شد


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 147 هزار و 540 تن نهاده های دام و طیور شامل سویا، ذرت و جو ا در این استان توزیع شده است.

- فاطمه خمسه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: این مقدار نهاده ها شامل 48 هزار و 974 تن سویا، 69 هزار و 770 تن ذرت و 28 هزار و 796 تن جو است.

وی با بیان اینکه 14 هزار و 540 تن از این نهاده ها در مردادماه جاری توزیع شده است، اظهار داشت: تیرماه سال جاری 32 هزار تن نهاده دامی در استان قزوین توزیع شده بود که نشان از اهتمام سازمان جهاد کشاورزی برای کمک به تولیدکنندگان بخش دام و طیور است.

خمسه با بیان اینکه بخش زیادی از نهاده های دام و طیور به شکل وارداتی در کشور تأمین می شود، اظهار داشت: توزیع نهاده های دامی از طریق اتحادیه ها و تشکل های بخش دام و طیور بین تولیدکنندگان دارای پروانه صنعتی صورت می پذیرد.

این مسئول تصریح کرد: سهمیه نهاده ها برای هر استان از سوی وزارت جهاد کشاورزی و بر اساس شاخص های تولید و تعداد دام و طیور هر واحد تولیدی تعیین می شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: با عنایت به سال جهش تولید، تأمین نهاده های دامی برای تولید کنندگان یکی اولویت های اصلی و مهم این سازمان به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

147 هزار تن نهاده دامی در استان قزوین توزیع شد

147 هزار تن نهاده دامی در استان قزوین توزیع شد