مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 04:052020-08-04اقتصادي

بیش از 10 هزار پروژه بازآفرینی شهری در سطح کشور در دست اجرا است


مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری کشور گفت: در حال حاضر 10 هزار و 500 پروژه بازآفرینی شهری در حوزه های مختلف در سطح استان های کشور در دست اجرا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی عبوری شامگاه دوشنبه در جلسه ستاد بازآفرینی شهری استان کردستان، اظهار داشت: از این تعداد هزار و 500 پروژه با اعتبار هزار و 800 میلیارد تومان توسط ستاد ملی بازآفرینی شهری در حال اجرا است و 9 هزار پروژه نیز با اعتبار 10 هزار میلیارد تومان به صورت اقدام مشترک با دیگر دستگاه های اجرایی و خدمات رسان در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه ستاد بازآفرینی شهری برنامه های بسیار خوبی برای اجرای پروژه های مختلف در حاشیه شهرها دارد، افزود: توجه ویژه به مشکلات حاشیه نشینی، کمبود سرانه های مختلف و بافت های فرسوده در دستور کار این ستاد قرار دارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه وفاق و همدلی بسیار خوبی میان مدیران استان وجود دارد و این اتحاد و همدلی سبب خواهد شد که پروژه های تعریف شده در ستاد بازآفرینی شهری زودتر به نتیجه برسد، ادامه داد: استان کردستان جزو استان های پیشتازی است که توانسته سهمیه اعتبارات تخصیص یافته را کاملاً جذب و هزینه کند.

عبوری یادآور شد: هم اکنون 50 پروژه بازآفرینی شهری با اعتبار 105 میلیارد تومان در استان کردستان اجرا شده که این مهم با مساعدت مدیران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 10 هزار پروژه بازآفرینی شهری در سطح کشور در دست اجرا است

بیش از 10 هزار پروژه بازآفرینی شهری در سطح کشور در دست اجرا است