مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 04:302020-08-04سياسي

تعارض منافع ناشی از تشکیل وزارت بازرگانی به تولید ضربه می زند


عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به درخواست مسکوت ماندن طرح تشکیل وزارت بازرگانی گفت: وقتی وزارت بازرگانی از وزارت صمت جدا شود، تعارض منافعی به ضرر تولید داخلی رخ می دهد چرا که وزارت بازرگانی ذی نفع واردات است و این موضوع به تولید داخلی ضربه می زند.

- محسن زنگنه عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس درباره درخواست جمعی از نمایندگان مجلس برای مسکوت گذاشتن طرح تشکیل وزارت بازرگانی گفت: بر اساس این درخواست، نمایندگان مجلس خواستار این شدند که طرح تشکیل وزارت بازرگانی که از شورای نگهبان به مجلس عودت داده شده بود به مدت یک سال مسکوت بماند.

وی افزود: این درخواست را نمایندگان بدون توجه به موافقت یا مخالفت خود با وزارت بازرگانی مطرح کردند زیرا شرایط فعلی کشور به گونه ای است که نیاز است تا هر چه سریع تر وزیر صمت مشخص شود نه این که با در دستور کار قرار گرفتن طرح تشکیل وزارت بازرگانی حداقل یک ماه از وقت کشور گرفته شود.

این عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس خاطر نشان کرد: دلیل دیگری که موجب این درخواست نمایندگان شد به شرایط خاص کشور بر می گردد؛ در حال حاضر وزارت صمت در نوک پیکان جنگ اقتصادی است و اگر بخواهد این وزارتخانه مجدد تفکیک شود عملا کار معاونین وزارت صمت در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعارض منافع ناشی از تشکیل وزارت بازرگانی به تولید ضربه می زند

تعارض منافع ناشی از تشکیل وزارت بازرگانی به تولید ضربه می زند