مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 04:352020-08-04اقتصادي

اجرای بزرگترین پروژه فرش گل منطقه در بوستان «آب شن» شهرقدس


شهردار شهر قدس از اجرای بزرگترین پروژه فرش گل منطقه با استفاده از 53 هزار اصله انواع گل دائمی و فصلی در طرحی زیبا و چشم نواز در بوستان «آب شن» شهرقدس خبر داد.

- شهرقدس- شهردار شهر قدس از اجرای بزرگترین پروژه فرش گل منطقه با استفاده از 53 هزار اصله انواع گل دائمی و فصلی در طرحی زیبا و چشم نواز در بوستان آب شن شهرقدس خبر داد.

مسعود مختاری با اشاره به برنامه ریزی و فعالیت در جهت تبدیل شدن بوستان آب شن شهر قدس به یکی از قطب های گردشگری و اوقات فراغت در غرب استان تهران در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: توسعه فضای سبز و بوستان های شهری و توزیع عادلانه سرانه فضای سبز در سطح شهر از اولویت های شهرداری قدس در سال های اخیر بوده است.

وی با اشاره به رشد بیش از 35 درصدی احداث فضاهای سبز و رشد حدود 4 متری سرانه فضای سبز شهری به حدود 10 متر مربعی از ابتدای آغاز مدیریت شهری دوره پنجم گفت: پروژه بزرگ بوستان آب و شن به یکی از قطب های گردشگری و اوقات فراغت در غرب استان تهران تبدیل خواهد شد.

وی در رابطه با جزییات این پروژه افزود: پروژه احداث پارک آب و شن به عنوان شاخص ترین پروژه فضای سبز در دوره پنجم مدیریت شهری قدس از سال گذشته در مساحت 40 هکتار و به طول 3 کیلومتر در حاشیه رودخانه فصلی آیرین و معادن شن و ماسه شهر قدس در دست اجرا است که فاز اول آن در سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای بزرگترین پروژه فرش گل منطقه در بوستان «آب شن» شهرقدس

اجرای بزرگترین پروژه فرش گل منطقه در بوستان «آب شن» شهرقدس