مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 04:352020-08-04فرهنگي

آخرین وضعیت سریال محرمی کارگردان «ستایش»/ تولید در سایه کرونا


سریال «بوم و بانو» در کنار «نجلا» جدی ترین پروژه های تلویزیون برای ایام محرم و صفر هستند که این روزها تصویربرداری هر دو با رعایت پروتکل های بهداشتی در حال انجام است.

- سریال بوم و بانو در کنار نجلا جدی ترین پروژه های تلویزیون برای ایام محرم و صفر هستند که این روزها تصویربرداری هر دو با رعایت پروتکل های بهداشتی در حال انجام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، این روزها دو پروژه تلویزیونی به صورت جدی برای ایام محرم و صفر در حال تولید است.

سریال بوم و بانو به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه کنندگی آرمان زرین کوب برای شبکه دو سیما و سریال نجلا به کارگردانی خیرالله تقیانی پور و تهیه کنندگی سعید سعدی برای شبکه سه سیما که تلاش می شود هر دو به ایام عزاداری امام حسین (ع) برسند.

سریال نجلا این روزها در بوستان ولایت در حال تصویربرداری است و سعید سعدی درباره آن گفته بود که تلاش می شود تا به اربعین برسد و قرار نیست در ماه محرم رونمایی شود.

داستان این سریال در سال 58 می گذرد و روایت آن با عاشورا و امام حسین (ع) پیوند دارد و بازیگرانی چون حسام منظور، آزیتا حاجیان، هدایت هاشمی، ملیکا شریفی نیا و… در آن ایفای نقش می کنند.

سریال بوم و بانو اما تازه ترین اثر سعید سلطانی بعد از کارگردانی ستایش محسوب می شود که آن هم فضایی مناسبتی برای ایام محرم دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت سریال محرمی کارگردان «ستایش»/ تولید در سایه کرونا

آخرین وضعیت سریال محرمی کارگردان «ستایش»/ تولید در سایه کرونا