مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 05:052020-08-04اقتصادي

اجاره کوتاه نمی آید، کیسه خواب چند؟


این روزها سریال اجاره منزل، در ژانر تراژدی خود را به نمایش گذاشته است، قصه جابجایی منازل، افزایش اجاره بها، جابجایی اثاثیه، حق الزحمه بنگاه های املاک و .

- ایسنا/مرکزی این روزها سریال اجاره منزل، در ژانر تراژدی خود را به نمایش گذاشته است، قصه جابجایی منازل، افزایش اجاره بها، جابجایی اثاثیه، حق الزحمه بنگاه های املاک و .

، قصه خالی شدن جیب افرادی است که توان پرداخت این هزینه ها را ندارند و این سریال اشک آور همچنان بر مدار تکرار است و هر روز که می گذرد بیشتر اشک مستاجران را در می آورد و آنها را هر روز بدهکارتر می کند.

این روزها که بازار مسکن شکل عجیب و غریبی به خود گرفته و شما اگر سرمایه قابل توجهی نداشته باشید قطعا سقفی برای زندگی پیدا نمی کنید، کار به جایی کشید که اخباری از پشت بام نشینی به گوش رسید و مستاجران در شوخی های پردردشان حتی از چادرنشینی گفتند و این روزها دنبال قیمت کیسه خوابند! کیسه خواب به صرفه تر است سرنوشتی که مریم 42 ساله که سرپرست خانوار است و در خانه کار می کند، آنرا دو از ذهن نمی داند.

او که دو فرزند بزرگ در خانه دارد، 17 سال است که به قول خودش فرزندانش را با دندان گرفته و بزرگ کرده و می گوید: از همان ابتدای زندگی مشترک مستاجر بوده ام، در حال حاضر یک سوم حقوق مستمری پدرم را که 580 هزار تومان است دریافت می کنم و چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجاره کوتاه نمی آید، کیسه خواب چند؟

اجاره کوتاه نمی آید، کیسه خواب چند؟