مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 05:102020-08-04ورزشي

پشت پرده حملات به ووشو چیست؟/ حمله به ورزشی با کوله باری از افتخارات


این روزها در حالی از فدراسیون ووشو انتقاد می‎شود که گویی برخی جریان ها افتخار آفرینی‎های سالیان اخیر این رشته را به ردای فراموشی سپرده‎اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی فارس، هیاهوی دوپینگ دو ورزشکار سابق ووشو یعنی معین تقوی و حمیدرضا قلی‎پور در نهمین دوره جام جهانی در سال 2018، هجمه ای عجیب را به همراه داشت و بدل به سوژه روز ورزش ایران شد.

اما تلاش شد برای رشته ای که در تمام این سال ها یکی از موفق ترین های ورزش ایران بوده و همواره در بازی های آسیایی در سبدش مدال طلا داشته و توانسته به سلطه ابدی چینی ها پایان دهد، با استفاده از این موج، سیاه نمایی شده و تمامی موفقیت های پررنگ قبلی را کمرنگ جلوه کند.

این روزها برخی جریان های خاص که به دنبال عقده گشایی بودند، شمشیر برداشته و بر چهره رشته ای چنگ می کشند که تا به امروز کرور کرور مدال از آوردگاه های آسیایی و جهانی برای ورزش ایران صید کرده و دل مردم را شاد کرده است.

دو ورزشکار این رشته دور از چشم همه تخلفی کردند و با محرومیت هم مواجه شدند که البته، کام همه اهالی این رشته را تلخ کرد.

  صرف نظر از اینکه دوپینگ یک تخلف مذموم و یک اشتباه نابخشودنی محسوب می شود و کسب مدال به هر قیمتی ارزش ندارد، نباید فراموش کرد همیشه در ارتکاب به دوپینگ این ورزشکار است که مسئول اصلی ماجراست که البته در نها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده حملات به ووشو چیست؟/ حمله به ورزشی با کوله باری از افتخارات

پشت پرده حملات به ووشو چیست؟/ حمله به ورزشی با کوله باری از افتخارات