مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 05:252020-08-04اجتماعي

تحصیل3700 دانش آموز افغان در مدارس استثنایی ایران


رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: 3700 دانش آموز افغانستانی در مدارس استثنایی ایران در حال تحصیل بوده و به این کودکان همانند دانش آموزان ایرانی خدمات تحصیلی، - رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: 3700 دانش آموز افغانستانی در مدارس استثنایی ایران در حال تحصیل بوده و به این کودکان همانند دانش آموزان ایرانی خدمات تحصیلی، پرورشی، ورزشی و توانبخشی ارائه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید جواد حسینی ضمن اعلام این خبر افزود: با این کودکان مانند سایر دانش آموزان با نیازهای ویژه ایرانی بدون تبعیض برخورد شده و این افراد در مدارس استثنایی و خاص در حال آموزش هستند.

رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در ادامه با بیان اینکه 1600 مدرسه در سراسر ایران برای کودکان استثنایی وجود دارد، گفت: در حال حاضر در این مدارس به 82 هزار دانش آموز خدمات تحصیلی ارائه داده می شود که از این تعداد3700 نفر از مهاجران افغان هستند که در این مدارس در حال تحصیل هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، وی تاکید کرد: تمام خدمات تحصیلی، پرورشی، ورزشی و توانبخشی به تمام کودکان افغان ارائه می شود.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحصیل3700 دانش آموز افغان در مدارس استثنایی ایران

تحصیل3700 دانش آموز افغان در مدارس استثنایی ایران