مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 05:252020-08-04اجتماعي

گرامیداشت روز تبریز با نصب بیلبوردهای در سطح شهر


مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز از اکران بیلبوردهای متنوع در نقاط مختلف شهر به مناسبت فرارسیدن 14 مرداد، روز تبریز خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز از اکران بیلبوردهای متنوع در نقاط مختلف شهر به مناسبت فرارسیدن 14 مرداد، روز تبریز خبر داد.

سعید حاجی زاده در این خصوص اظهار کرد: با نصب و اکران این بیلبوردها تلاش شده تا داشته های معنوی و سرمایه های تاریخی و مدنی تبریز برای شهروندان این شهر بیش از پیش شناسانده شود.

وی با بیان این که یکی از اصلی ترین علل نامگذاری 14مرداد به عنوان روز تبریز، مصادف شدن با روز مشروطه است، افزود: بخشی از بیلبوردهای اکران شده به معرفی مجاهدان مشروطه از جمله ستارخان، باقرخان، شیخ محمد خیابانی و ثقه الاسلام پرداخته است.

وی تشریح کرد: همچنین شهدای والامقام علی تجلایی، مرتضی یاغچیان، حسن شفیع زاده، حمید باکری و مهدی باکری با عبارت سرداران عاشورایی و به عنوان نمادی از قهرمانان و ایثارگران دوران هشت سال دفاع توسط بیلبوردهای شهری معرفی شده اند.

حاجی زاده با بیان این که تبریز، نخستین پایتخت تشیع، از دیگر محورهای فضاسازی های 14 مرداد است، گفت: همچنین تعدادی از بیلبوردها به یادآوری عنوان پرافتخار تبریز، شهر سه علامه یعنی علامه امینی، علامه جع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرامیداشت روز تبریز با نصب بیلبوردهای در سطح شهر

گرامیداشت روز تبریز با نصب بیلبوردهای در سطح شهر