مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 05:402020-08-04سياسي

فرهنگ دینی از زبان هنر معرفی شود


نافذترین سلاح برای معرفی فرهنگ، برنامه های هنری است و هنر بهترین رسانه و منبر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی صفری، صبح سه شنبه در جلسه سه شنبه های تکریم که به صورت ویدئوکنفرانسی با خانواده 2 شهید شهر اشکنان فارس برگزار شد، شهید دست نشان در منطقه سیستان و بلوچستان به اسارت در آمد و توسط اشرار به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه هر 2 شهید از ارادتمندان امام (ره) و رهبری معظم (مدظله العالی) بودند، اضافه کرد: همه ما موظفیم به فرهنگ و هنر دینی توجه کنیم و از همه ظرفیت برای گسترش این فرهنگ گام بر داریم چرا که نافذترین سلاح برای معرفی فرهنگ، برنامه های هنری و هنر بهترین رسانه و منبر است.

حجت الاسلام صفری عنوان کرد: وظیفه ما برای مقابله با انحطاط فرهنگی، دوچندان است، بنابر این انتظار داریم که نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهر اشکنان راه اندازی شود و اقلام فرهنگی بیشتر به اشکنان اختصاص داده شود و گروه های تبلیغی هم کار کنند و توقع داریم که اشکنان به صورت ویژه دیده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شهید اکبر نجفی متولد 1339 در تاریخ 14 اسفند 65 در عملیات کربلای 5 در منطقه شلمچه مجروح شده و در بیمارستان تهران به شهادت رسید و بسیجی شهید محمد دست نشان متولد 1349 در سال 1369 در زهک زابل توسط اشرار به اسارت رسید و خبر شهادت ایشان در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ دینی از زبان هنر معرفی شود

فرهنگ دینی از زبان هنر معرفی شود