مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 06:052020-08-04سياسي

تمامی سازمان ها ارتباطی متقابل با جهاد دانشگاهی داشته باشند


رییس شورای اسلامی شهر تبریز با تاکید بر ضرورت استفاده از توانمندی های جهاد دانشگاهی، گفت: معتقدم تمامی سازمان ها و ارگان ها باید با جهاد دانشگاهی ارتباط متقابل داشته باشند تا از پتانسیل این سازمان از جمله در زمینه ی نظرسنجی بهره مند شوند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس شورای اسلامی شهر تبریز با تاکید بر ضرورت استفاده از توانمندی های جهاد دانشگاهی، گفت: معتقدم تمامی سازمان ها و ارگان ها باید با جهاد دانشگاهی ارتباط متقابل داشته باشند تا از پتانسیل این سازمان از جمله در زمینه ی نظرسنجی بهره مند شوند.

شهرام دبیری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به 16 مردادماه، سالروز تاسیس سازمان جهاد دانشگاهی، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی از بدو تاسیس تا کنون گام های بسیار خوبی در ارتباط با مسائل آموزشی و پژوهشی و استفاده از فناوری های نو و خلاقیت جامعه ی دانشجویی برداشته و در عملیاتی کردن آن نیز موفق بوده است.

وی ضمن قدردانی از عوامل جهاد دانشگاهی که در راستای اطلاع رسانی تلاش می کنند، افزود: اقدامات جهاد دانشگاهی در زمینه ی اطلاع رسانی بسیار چشمگیر بوده و فعالیت های زیادی نیز به صورت عملیاتی در این زمینه انجام داده است، امیدواریم جهاد دانشگاهی با استفاده از فناوری ها و خلاقیت های نو بیش از پیش در این زمینه بدرخشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی سازمان ها ارتباطی متقابل با جهاد دانشگاهی داشته باشند

تمامی سازمان ها ارتباطی متقابل با جهاد دانشگاهی داشته باشند