مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 06:352020-08-04سياسي

هم افزایی با نهادهای انقلابی رویکرد سازمان تبلیغات اسلامی است


معاون توسعه و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: بر اساس رویکردهای جدید، این سازمان به دنبال افزایش تعاملات و هم افزایی با ادارات فرهنگی و نهادهای انقلابی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد روح الامینی صبح امروز سه شنبه در دیدار با مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان، اظهار داشت: اداره اوقاف به دلیل ارتباط با روحانیون و اهداف مشترکی که در حوزه روحانیون با سازمان تبلیغات اسلامی دارد، می تواند تعاملات بیشتری با سازمان داشته باشد.

وی افزود: هم افزایی بین نهادهای انقلابی یک ضرورت است و طلبه های مبلغ، طلبه های جهادی و تمام عناصر مجاهد حاضر در میدان پیش برد انقلاب، بیش از پیش از حمایت سازمان تبلیغات اسلامی بهره مند خواهند شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان نیز در این دیدار بیان کرد: استان کردستان از استان هایی است که در حوزه اشتغال مشکلات عدیده ای دارد و طلاب نیز با این مسائل روبرو هستند.

حجت الاسلام محمد کاروند با بیان اینکه اهدای جهیزیه به طلبه های استان از جمله اقداماتی است که اخیراً در کردستان انجام شده است، ادامه داد: تعامل و ارتباط تبلیغات اسلامی و اداره اوقاف و امور خیریه در استان مطلوب است و سعی بر این است تا میزان تعاملات مشترک افزایش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هم افزایی با نهادهای انقلابی رویکرد سازمان تبلیغات اسلامی است

هم افزایی با نهادهای انقلابی رویکرد سازمان تبلیغات اسلامی است