مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 07:002020-08-04ورزشي

انتخاب عجیب وزنه برداری ایران در معرفی کاندیدای انتخابات کمیسیون ورزشکاران IWF


فدراسیون وزنه برداری در حالی گزینه های خود را برای حضور در انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون جهانی اعلام کرد که انتخاب نمانیده مرد ایران بسیار عجیب بود.

- فدراسیون وزنه برداری در حالی گزینه های خود را برای حضور در انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون جهانی اعلام کرد که انتخاب نمانیده مرد ایران بسیار عجیب بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فدراسیون جهانی وزنه برداری (IWF) قرار است انتخابات کمیسیون ورزشکاران را برگزار کند و از کشورها خواسته بود یک وزنه بردار مرد و یک وزنه بردار زن به عنوان کاندیدا معرفی کند.

فدراسیون وزنه برداری هم اعلام کرد که سیده الهام حسینی نخستین مدال آور تاریخ وزنه برداری زنان ایران در مسابقات بین المللی و حافظ قشقایی اولین مدال آور وزن 55 کیلوگرم بعد پیروزی انقلاب، برای نامزدی در کمیسیون ورزشی فدراسیون جهانی وزنه برداری معرفی شدند.

حافظ قشقایی در مسابقات جهانی 2019 توانست مدال نقره دوضرب را بگیرد که البته این مدال در جای خودش بسیار ارزشمند است اما نکته این است ما قهرمانان المپیکی داریم که چهره های شناخته شده در سطح جهان هستند که می توانستند گزینه خوبی برای نامزدی در این انتخابات باشند.

طبق اعلام فدراسیون جهانی ورزشکارانی که المپیک لندن یا ریو حضور داشتند و وزنه برداران حاضر در مسابقات جهانی 2016 تا 2019، قهرما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب عجیب وزنه برداری ایران در معرفی کاندیدای انتخابات کمیسیون ورزشکاران IWF

انتخاب عجیب وزنه برداری ایران در معرفی کاندیدای انتخابات کمیسیون ورزشکاران IWF