مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 07:052020-08-04سياسي

جهادگران جهاددانشگاهی اردبیل به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند


به مناسبت 16 مرداد، جمعی از جهادگران جهاددانشگاهی استان اردبیل با حضور در گلزار شهدای «بهشت فاطمه»، با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی، مقام معظم رهبری و شهدای والامقام تجدید میثاق کردند.

- ایسنا/اردبیل به مناسبت 16 مرداد، جمعی از جهادگران جهاددانشگاهی استان اردبیل با حضور در گلزار شهدای بهشت فاطمه ، با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی، مقام معظم رهبری و شهدای والامقام تجدید میثاق کردند.

در این مراسم که 14 مرداد به مناسبت چهلمین سالگرد تشکیل جهادانشگاهی برگزار شد، کارکنان جهاددانشگاهی استان اردبیل با قرائت فاتحه، عطرافشانی و نثار شاخه گل، به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی ادای احترام کردند و یادشان را گرامی داشتند.

در حاشیه این برنامه معنوی، رییس جهاددانشگاهی استان اردبیل سالروز تشکیل جهاددانشگاهی را فرصتی برای تجلیل از رشادت و ایثارگری شهیدان والامقام عنوان کرد و افزود: در سنگر جهاددانشگاهی تا آخرین لحظه به عهد و پیمان خود نسبت به امام راحل، شهدای اسلام و انقلاب وفادار هستیم و با روحیه جهادی به افزایش خودباوری و غرور ملی کمک خواهیم کرد.

مهران اوچی اردبیلی با اشاره به اینکه تجدید بیعت با شهدا موجب تحکیم فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می شود، افزود: این نهاد انقلابی از آغاز فعالیت تاکنون تمام تلاش خود را برای پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهادگران جهاددانشگاهی اردبیل به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند

جهادگران جهاددانشگاهی اردبیل به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند