مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 08:002020-08-04دانش

همایش ملی تولید دانش سلامتی در مواجهه با کرونا برگزار می شود


رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد از برگزاری همایش ملی «تولید دانش سلامتی در مواجهه با کرونا و حکمرانی در جهان پساکرونا» با 10 محور در این دانشگاه خبر داد.

- ایسنا/اصفهان رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد از برگزاری همایش ملی تولید دانش سلامتی در مواجهه با کرونا و حکمرانی در جهان پساکرونا با 10 محور در این دانشگاه خبر داد.

امیررضا نقش از برگزاری همایش ملی تولید دانش سلامتی در مواجهه با کرونا و حکمرانی در جهان پساکرونا خبر داد و اظهار کرد: این همایش به همت مرکز تحقیقات توسعه علوم پرستاری و مامایی این دانشگاه، آبان سال جاری به صورت تلفیقی مجازی و حضوری برگزار می شود.

وی استفاده از تجربیات، تلاش ها، تحقیقات و اقدامات صاحب نظران و متخصصان درگیر با ویروس کرونا و بررسی و تکمیل دانش حکمرانی در جهان پساکرونا را از جمله اهداف برگزاری این همایش برشمرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد بیان کرد: این همایش در موضوع اصلی دستیابی به دانش سلامتی و با 10 محور بین رشته ای نظام سلامت از جمله مدیریت، حقوق، روانشناسی، محیط زیست، سبک زندگی، فنی مهندسی، تجارب تاریخی بحران و بیماری در جهان، آموزش، پژوهش و فناوری برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش ملی تولید دانش سلامتی در مواجهه با کرونا برگزار می شود

همایش ملی تولید دانش سلامتی در مواجهه با کرونا برگزار می شود