رسیدگی ویژه به پیام های سامانه 1888 در حوزه خدمات شهریمعاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: سامانه های 1888و 137 پل ارتباطی مدیریت شهری و شهروندان است و این مهم حساسیت و اهمیت کار ما را دو چندان می کند، - از این رو یکی از اهداف اصلی معاونت خدمات شهری در خدمت رسانی به شهر و شهروندان کسب رضایتمندی حداکثری آنان است. به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجتبی یزدانی در جلسه ارتباط مستقیم سامانه 1888 که صبح امروز 14مردادماه در محل این معاونت برگزار شد، گفت: سامانه های 1888و 137 پل ارتباطی مدیریت شهری و شهروندان است که در راستای تسهیل گری در خدمات رسانی بهینه و مطلوب به شهروندان فعالیت می کنند. یزدانی در ادامه گفت: از این رو گستردگی فعالیت های حوزه خدمات شهری و نیز ارتباط مستقیم و مستمر زیرمجموعه این معاونت با شهروندان حساسیت کار ما را دو چندان می کند. وی با تاکید بر اینکه مردم ولی نعمت ما هستند و هر خدمتی که در مجموعه مدیریت شهری ارائه می شود، به منظور آرامش خاطر و جلب رضایتمندی حداکثری شهروندان است، گفت: این حوزه با استفاده از تمامی پتانسیل های خود در جهت حل مسائل، مشکلات و خواسته های شهروندان تلاشی مضاعف دارد. یزدانی با بیان این که این معاونت بیشترین ارتباط و تعامل دوسویه را با مناطق 22گانه در جهت حل مباحث و موضوعات مورد درخواست شهروندان دارد، اظهارکرد: بدون تردید یکی از اهداف اصلی معاونت خدمات شهری در خدمات برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |