مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 08:252020-08-04اقتصادي

سرمایه گذاری سوییسی ها در ایران برای مدیریت پساب در مزارع شیری


یک شرکت سوییسی برای مدیریت پساب در صنعت دامپروری و مزارع شیری در کشورمان سرمایه گذاری کرده که بر اساس آن مصرف آب در مزارع شیری کشور بیش از 30 درصد و استفاده از کودهای شیمیایی 70 درصد کاهش پیدا کرده است.

- یک شرکت سوییسی برای مدیریت پساب در صنعت دامپروری و مزارع شیری در کشورمان سرمایه گذاری کرده که بر اساس آن مصرف آب در مزارع شیری کشور بیش از 30 درصد و استفاده از کودهای شیمیایی 70 درصد کاهش پیدا کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یک شرکت سوییسی با سرمایه گذاری در کشور، یک پروژه بنیادین اجرا کرده که موجب شده میزان آفلاتوکسین و آنتی بیوتیک شیر تولیدی کشور بیش از 97 درصد کاهش پیدا کند و در پی آن برای اولین بار، کیفیت شیر خروجی از بزرگ ترین دامداری های ایران به استانداردهای جهانی حوزه شیر کودک برسد.

اکنون، این شرکت پروژه دیگری برای مدیریت پساب در صنعت دامپروری و مزارع شیری در کشورمان انجام داده که مصرف آب در مزارع شیری کشور بیش از 30 درصد و استفاده از کودهای شیمیایی 70 درصد کاهش پیدا کرده است.

همچنین آمار از حصول افزایش 20 درصدی بهره وری خاک و کاهش چشمگیر هزینه های جاری تولید و زراعت حکایت دارد.

رونمایی از نتایج فاز دوم اقدامات اجتماعی این شرکت سوییسی در کشورمان که بر مدیریت پساب و منابع آبی تمرکز داشت، نشان می دهد این تلاش ها پس از دو سال منج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری سوییسی ها در ایران برای مدیریت پساب در مزارع شیری

سرمایه گذاری سوییسی ها در ایران برای مدیریت پساب در مزارع شیری