مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 08:352020-08-04ورزشي

علی نژاد: فدراسیون نجات غریق و غواصی بدهی ندارد


مجمع عمومی سالیانه فدراسیون نجات غریق و غواصی امروز به ریاست مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان و با حضور ایلخان نوری رییس فدراسیون و سایر اعضاء مجمع به صورت وبینار برگزار شد.

- مجمع عمومی سالیانه فدراسیون نجات غریق و غواصی امروز به ریاست مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان و با حضور ایلخان نوری رییس فدراسیون و سایر اعضاء مجمع به صورت وبینار برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این مجمع که ریاست آن را مهدی علی نژاد برعهده داشت، پیمان فخری رییس مرکز نظارت بر تیم های ملی به عنوان نماینده کمیته ملی المپیک و علیرضا خسروی مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها نیز حضور داشتند.

مجمع عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی در حالی برگزار شد که تعدادی از اعضای مجمع از جمله نماینده داوران، مربیان و ورزشکاران در این جلسه حضور داشتند و روسای هیات های استانی به صورت آنلاین این مجمع را دنبال می کردند.

این مجمع به منظور بررسی عملکرد فدراسیون در سال گذشته و تصویب برنامه های سال جاری برگزار شد که ضمن ارائه آن توسط ایلخان نوری رییس فدراسیون به مجمع، مورد تأیید اعضا قرار گرفت.

همچنین در ادامه مجمع امیر رامشی سرپرست خزانه داری فدراسیون و مرتضی کوهی بازرس فدراسیون، گزارش خود را ارائه کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علی نژاد: فدراسیون نجات غریق و غواصی بدهی ندارد

علی نژاد: فدراسیون نجات غریق و غواصی بدهی ندارد