مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 08:352020-08-04حوادث

شهرنشینان ابهری و روستاییان خدابنده، بیشترین متخلفان انشعاب غیرمجاز آب


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان زنجان گفت: طی چهار ماهه اول امسال 567 فقره انشعاب غیرمجاز آب در استان زنجان کشف شده است.

- ایسنا/زنجان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان زنجان گفت: طی چهار ماهه اول امسال 567 فقره انشعاب غیرمجاز آب در استان زنجان کشف شده است.

علیرضا جزءقاسمی صبح امروز (14 مردادماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در چهار ماهه اول سال جاری 567 فقره انشعاب غیرمجاز آب در استان زنجان شناسایی و کشف شده است.

وی افزود: از این تعداد انشعاب غیرمجاز، 309 فقره در شهرهای استان و 252 فقره نیز در مناطق روستایی شناسایی شده است.

در میان شهرهای استان زنجان بیشترین تعداد انشعابات غیرمجاز مربوط به شهرهای ابهر، زنجان و قیدار بوده و بیشترین انشعابات غیرمجاز روستایی نیز در شهرستان های خدابنده، زنجان و زرین آباد بوده است.

این مسئول ادامه داد: از این تعداد انشعاب غیرمجاز 227 فقره تاکنون تبدیل به مجاز شده و تا پایان تیرماه امسال بیش از 7000 کنتور خراب موجود در استان وجود دارد که بیش از 1400 دستگاه تاکنون تعویض شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، هدف از جمع آوری انشعابات غیرمجاز را در راستای آب رسانی دائم و پایدار به مشترکان قانونی، کاهش هدررفت آب و افزایش درآمد ادارات تابعه جهت ارتقای خدمات به مشترکان اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرنشینان ابهری و روستاییان خدابنده، بیشترین متخلفان انشعاب غیرمجاز آب

شهرنشینان ابهری و روستاییان خدابنده، بیشترین متخلفان انشعاب غیرمجاز آب