مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 08:402020-08-04سياسي

جهاددانشگاهی؛ آموزش و پژوهش با چاشنی نوآوری


رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی گفت: جهاددانشگاهی، آموزش و پژوهش را ذیل نوآوری تعریف کرده و در پژوهش و آموزش و فعالیت های فرهنگی به دنبال پاسخگویی به نیازهای جامعه و بخش های صنعت و خدمات بوده است.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی گفت: جهاددانشگاهی، آموزش و پژوهش را ذیل نوآوری تعریف کرده و در پژوهش و آموزش و فعالیت های فرهنگی به دنبال پاسخگویی به نیازهای جامعه و بخش های صنعت و خدمات بوده است.

جلال الدین صادقی، امروز 14 مردادماه در آستانه فرارسیدن 16 مردادماه سالروز تاسیس جهاددانشگاهی ضمن تبریک روز خبرنگار به جامعه خبرنگاران و اهل رسانه، در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: جامعه رسانه ای کشور، صادقانه و با کمترین پشتوانه مالی، فضای ایران اسلامی را با انتشار به موقع و دقیق اخبار در سطح جامعه، پویا و فعال نگاه می دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: جهاددانشگاهی به عنوان یک نهاد مولود انقلاب که به گفته مقام معظم رهبری عطرش فضای جامعه را پر کرده، در حال حاضر بعد از گذشت چهل سال از انقلاب اسلامی بزرگترین شبکه پژوهش های کاربردی است.

صادقی بیان کرد: جهاد دانشگاهی دارای 42 واحد استانی، سه پژوهشگاه، 30 پژوهشکده، 130 مرکز خدمات تخصصی، 25 مرکز رشد، 140 گروه پژوهشی، دو پارک علم و فناوری، 30 موسسه آموزش عالی ، دو پایگاه علمی، دو م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاددانشگاهی؛ آموزش و پژوهش با چاشنی نوآوری

جهاددانشگاهی؛ آموزش و پژوهش با چاشنی نوآوری