مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 09:002020-08-04سياسي

سردار سلامی: قطعا انتقام خون سردار سلیمانی را خوهیم گرفت


قطعا ما انتقام خون سردار سلیمانی را خواهیم گرفت و این راه مقدسی را که او بخشی از آن را پیمود تا انتهای کار که انشاءالله آزادی قدس شریف و مرگ دشمنان اسلام و بیرون راندن آنها از بلاد اسلامی است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس برگزار شد و در این مراسم سراسرنمای مقاومت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و نمایشگاه پایان حکومت داعش و اقتدار جبهه مقاومت افتتاح شد.

این مراسم با حضور سردار اسماعیل قاآنی فرمانده سپاه قدس، سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار محمد باقری رییس ستادکل نیروهای مسلح، امیر موسوی فرمانده کل ارتش و سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی برگزار شد.

بخشی از این مراسم که تعداد دیگری از مسئولان لشکری و کشوری حضور داشتند، به بازدید از بخش های مختلف باغ موزه دفاع مقدس اختصاص داشت.

سردار سلامی در این مراسم گفت: یک تصور اشتباهی که همیشه دشمنان ما در محاسباتشان نسبت به ملت بزرگ ایران دارند این است که با به شهادت رساندن شخصیت های بزرگ جریان انقلاب از حرکت باز می ایستد یا کند و متوقف می شود اما واقعیت های 41 سال گذشته نشان داده است که شهادت موتور محرک قدرت مقاومت و دفاع ملت بزرگ ایران و سایر ملت های مسلمان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلامی: قطعا انتقام خون سردار سلیمانی را خوهیم گرفت

سردار سلامی: قطعا انتقام خون سردار سلیمانی را خوهیم گرفت