مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 09:002020-08-04فناوري

تجاری سازی نانوپوشش ضد ویروس کرونا


موسسه ای کانادایی اسپری ای را تجاری سازی خواهد کرد که به سرعت می تواند ویروس کرونا را از بین ببرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجی پلاس ، پس از بازگشایی مشاغل در دوران کرونا، چنین پوشش هایی که به سادگی روی دستگیره در و وسایل شخصی قابل اعمال است، بسیار مفید خواهد بود.

موسسه واترلو در تلاش است تا با استفاده از فناوری نانو، ویروس کووید 19 را از بین ببرد، برای این کار آنها به دنبال ایجاد یک سطح ضدویروس هستند که با اسپری کردن ایجاد شود، این پروژه به صورت مشترک با همکاری موسسه فناوری نانو دانشگاه واترلو و آزمایشگاه نوآوری SiO2 انجام می شود.

این اسپری قادر خواهد بود تا به محض تماس با ویروس کووید 19 آن را از بین ببرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازستاد فناوری نانو، سوشانت میترا از محققان این پروژه توضیح داد: ویروس کووید 19 می تواند تا 24 ساعت و شاید هم بیشتر روی سطح زنده بماند، به منظور محافظت از نیروی انسانی در بخش پزشکی و عموم مردم، مهم است که بلافاصله هنگام تماس ویروس با سطح، ویروس از بین برود، کار ما تولید پوشش ضدویروسی است که این کار را انجام دهد.

وی خاطرنشان کرد: 6 یا هفت ماه تا عرضه این محصول باقی است و در این مسیر ما از همکاری آزمایشگاه نوآوری SiO2 استفاده کردیم که تجربه تجاری سازی صنعتی پوشش ها را دارد، این آزمایشگاه پیش از این برای از بین بردن عوامل بیماری زا نظیر ایکول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجاری سازی نانوپوشش ضد ویروس کرونا

تجاری سازی نانوپوشش ضد ویروس کرونا