مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 09:252020-08-04اقتصادي

اضافه شدن 20 واحد نمایشگاهی عرضه کننده مبلمان منبت در ملایر


به دنبال ثبت جهانی منبت مبلمان ملایر در ‏شورای جهانی صنایع دستی، شاهد تحول مهمی در این حوزه بوده ایم و بنا به ‏گزارشی که فعالان این حوزه، - ایسنا/همدان فرماندار ویژه ملایر گفت: به دنبال ثبت جهانی منبت مبلمان ملایر در ‏شورای جهانی صنایع دستی، شاهد تحول مهمی در این حوزه بوده ایم و بنا به ‏گزارشی که فعالان این حوزه، از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 20 واحد ‏نمایشگاهی به مجموع عرضه کنندگان مبلمان منبت شهرستان اضافه شده است.

‏ قدرت الله ولدی ظهر سه شنبه 14 مردادماه در آیین افتتاح دو واحد نمایشگاهی مبلمان منبت در شهرستان ملایر، افزود: این امر بیانگر جذابیت ملایر برای سرمایه گذاران و حمایتی است که از بخش خصوصی در این شهرستان صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه اولویت نخست شهرستان در حوزه اقتصاد تحقق جهش تولید و تأمین معیشت و اشتغال مردم است، افتتاح همزمان این دو واحد نمایشگاهی منبت مبلمان را در راستای تحقیق شعار جهش تولید در شهرستان ملایر عنوان کرد.

ولدی با اشاره به بیش از 25 میلیارد تومان سرمایه گذاری انجام شده برای افتتاح این دو واحد نمایشگاهی و ایجاد اشتغال برای 45 نفر، به توانمندی های بخش خصوصی شهرستان ملایر اشاره کرد.

وی اظهار کرد: یکی از اولویت های مدیریت ارشد شهرستان در راستای حمایت از این صنعت تأمین چوب ارزان و با کیفیت اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اضافه شدن 20 واحد نمایشگاهی عرضه کننده مبلمان منبت در ملایر

اضافه شدن 20 واحد نمایشگاهی عرضه کننده مبلمان منبت در ملایر